03 november, 2012

Lördagen med stort L

Som jag längtat! Ikväll är det äntligen dags för nya avsnitt av min absoluta favoritserie på TV just nu, Downton Abbey. Nedan har ni en liten teaser inför vad som komma skall. Före nämnda säsongspremiär kommer jag också slänga ett öga på det ganska trevliga programmet Så mycket bättre som startade förra helgen. Ja, den här lördagskvällen kan ju inte bli så mycket bättre. ;)



Men det är ett tag till dess att jag kan ta kväll med gott samvete och innan jag ger mig i kast med diverse bestyr här hemma tror jag bestämt att jag ska "fånga dagen" och bege mig ut på en promenad i det vackra vädret. Det gäller att ta vara på tillfällena och vid denna tiden på året kanske framför allt på dagsljuset. Ja, så får det bli.

Hoppas ni också har en riktigt skön lördag. :)
/M

Klipp lånat från: SVT Play

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med - det var en riktigt härlig TV-lördag! Jag har insett att jag börjat tröttna lite grann på kostymdrama, men Downton Abbey är ju en helt underbar produktion. Fantastisk!

Mille sa...

Ja, en helt fantastisk produktion! Kunde inte sagt det bättre själv. :-)